messi fotbollsskor
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
messi fotbollsskor

billiga fotbollsskor på nätet,messi fotbollsskor, Nike fotbollsskor,billiga messi tröjor,adidas fotbollsskor Sverige Online

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal
Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Suarez 9 fotbollströjor,James Rodríguez 10 fotbollströjor

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

Admin


Admin

adidas fotbollsskor Sverige Svenska Fotbollförbundet tjänstemän meddelade 2014 årliga Mr Svensk fotboll (även känd som Golden Globe, Sverige) vinnare, spelade för de franska jättarna Paris Saint-Germains Ibrahimovic 9th att ta emot priset, som delas ut hans åttonde i rad Mr Svensk fotboll. Ibrahimovic hjälpte Paris Saint-Germain förra säsongen Ligue 1 champions framgångsrikt försvara sina egna platser att bli ligans skyttekung med 26 mål, och gjorde 41 mål i alla tävlingar för att bli den enda säsong scoring laget historia att göra de flesta av spelarna, som Punkt tidigare rekordet hölls av argentinska anfallaren Carlos - Carlos Bianchi, under 1977-1978 säsongen gjorde han 39 singel-säsongen poäng. Ibrahimovic är den bästa spelaren på den franska säsongen.

Diego - Costa 19 fotbollströjor Ibrahimovic var den nionde gången i år, till svenska Footballer tilldela sedan 2007 få denna ära för åtta år i rad, och den andra var 2005, 2006 var det dags att få Ljungberg spelade för Arsenal.

James Rodríguez 10 fotbollströjor Ibrahimovic när emot priset, sade: "Efter den nionde för att få Mr Svensk fotboll, jag vet inte vad jag ska säga, jag har fortfarande att leva i min barndomsdröm om att vara ny på fotboll, men alla dessa utmärkelser. för att bevisa att jag gjorde ett bra jobb i detta avseende. det finns en massa saker viktigare än så, tack vare de insatser som gäller och fältet hjälpte mig, utan dig, jag skulle inte ha allt i dag, tack. "

www.fotbollsskor2015.com Tjänstemän som ansvarar för urvalskommittén, herr Svensk fotboll, sade: "Ibrahimovic att få denna utmärkelse, eftersom han och det svenska landslaget i Paris Saint-Germain klubb har gjort enastående prestationer, han var ledare för landslaget, kommer att fortsätta att leda bollen laget att jaga mästerskaps utmärkelser. "

https://fotbollsskor2015.kanak.fr

Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]

Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum